tisdag 27 september 2011

Trapp

Ny matta på plats.
Arbete pågår...

-Den nya mattan går väl också att åla/krypa på, mamma?
Här är några bilder på vår trapp under- och efter arbetet med att klä den med ny matta. Likt varje sak som man beställer utifrån en liten liten provbit, ex. tapet eller bänkskiva, så känns det alltid lite nervöst innan den är på plats. Stämmer måtten, är det rätt färg o.s.v. Allt gick bra med vår matta och vi jättenöjda med både val och resultat.

Den initiala tanken med denna blogg var just att lägga in före och efter-bilder från de renoveringar som vi gjort i vårt hus. Jag såg det som en möjlighet att få lite ordning och reda bland alla de kort som jag har tagit på temat. Inläggen skapar jag snabbt och enkelt jämfört med om jag skulle klistra in i kort i album, tänkte jag. Yhea right, det blev inte riktigt så...denna blogg har bara bidragit till att jag numera tar fler bilder än tidigare och därmed har jag alltså ännu mer kort att sortera! Ja ja, så länge jag tycker att det är roligt (och har tid) så fortsätter jag väl :D

3 kommentarer:

  1. Den nye så jo riktig så bra ut.

    SvaraRadera
  2. Det blev ju jättefint!! Ja visst är det så att det blir bara mer o mer bilder eftersom...men precis som du säjer, så länge man tycker det är kul så :)) Så söt lillkillen är, på korten nedan!

    SvaraRadera
  3. Trappen blev kanon! Snyggt med grått!
    Jag ska nog inte skaffa någon blogg om det innebär mer fotografering;) Har just suttit o sorterat kort för framkallning sedan Elsa föddes, 270 stycken! Puh!

    /Jessica

    SvaraRadera